Osobom u nas zatrudnionym oferujemy zakwaterowanie w holenderskich domkach mobilnych, które są usytuowane w Hadze i w rejonie Westland. Domki i pokoje zamykane są na klucz. Na terenie obiektu całodobowo znajduje się personel biurowy.
Do centrum miasta można dojechać tramwajem w 9 minut.
Koszt zakwaterowania wynosi 94,25 euro/tydzień dla osób powyżej 21 roku życia.

 

Co zabrać do pracy za granicą

Do rozpoczęcia pracy potrzebne są:

✔  nieuszkodzone, aktualne dokumenty – dowód lub paszport. Jeśli posiadasz – prawo jazdy + certyfikaty potwierdzające uprawnienia (np. na wózki)

✔  nr SWIFT w przypadku polskiego konta walutowego (możesz zostać poproszony o otwarcie konta holenderskiego) oraz karta płatnicza,

✔  nr SoFi/Bsn – jeśli nie posiadasz, zostanie na miejscu wyrobiony,

✔  nr ubezpieczenia holenderskiego. Jeśli nie posiadasz, zostaniesz ubezpieczony przez agencję, koszt 22,01€/tydzień. Ubezpieczenie jest obowiązkowe

✔  telefon bez blokady sim lub telefon z dual sim – dostaniesz nr holenderski celem otrzymywania zleceń na następny dzień.

 

Do zamieszkania w domku lub hotelu przydadzą się:

✔  komplet pościeli (kołdra z poszewką, prześcieradło, poduszki) lub śpiwór,

✔  przybory kuchenne – sztućce, talerze, garnki itp.,

✔  ręczniki i środki higieny osobistej.

 

Ponadto warto mieć:

✔ pieniądze na pierwsze dwa tygodnie, ponieważ pierwsza wypłata następuje w piątek drugiego tygodnia pracy. Dobrze jest mieć monety, gdyż pralki i suszarki do ubrań są w oddzielnym pomieszczeniu, koszt 2€ za urządzenie.

✔  ciepłe ubrania – bluzy, swetry. W zakładach, gdzie są sortowane i pakowane owoce i warzywa jest chłodno, temperatury wahają się od ok +4ºC do +16ºC,

✔  buty robocze z metalowymi nosami. Jeśli nie masz, będzie możliwość zakupienia na miejscu, koszt ok.30 euro.

✔  Żywność o długim terminie ważności, np. konserwy, zupki chińskie.

Holland Jobs Konin

Tel. 784070239

Nie zwlekaj skontaktuj się z nami

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.